Czas realizacji zamówień

Towar wysyłamy (od poniedziałku do piątku) w ciągu 24h

Czas ten liczony jest od momentu otrzymania przez nas płatności (w przypadku przelewu) lub złożenia zamówienia (w przypadku przesyłki za pobraniem) i obejmuje wyłącznie dni robocze.

 

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU


5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.


5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest bezpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.


5.3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.


5.4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:


5.4.1. Przesyłka paczkomatowa.


5.4.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.


5.4.3. Odbiór osobisty dostępny jest pod adresem: ul. Chorągwi Pancernej 30/1, 02-951 Warszawa – we wtorki w godzinach od 12:00 do 16:00, w środy i piątki w godzinach od 12:00 do 15:00 oraz w czwartki w godzinach od 12:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany godzin otwarcia siedziby sklepu ze względu na urlop lub nagłą chorobę. Aktualne godziny otwarcia firmy są zawsze dostępne w zakładce "kontakt": https://arcticawarszawa.pl/pl/i/KONTAKT/15

5.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 3 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:


5.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


5.5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.


5.6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 1 Dnia Roboczego, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 1 Dnia Roboczego. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:


5.6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


5.6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium