

- Arctica G-104 C - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- KOMPLET Gogle Arctica G-105 FP + szyba żółta
- Arctica G-104 - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- Arctica G-102 C - Gogle Narciarskie - Przezroczyste
- Arctica G-104 B - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- Wymienna Szyba Do Gogli Narciarskich ARCTICA G-109 PRZEZROCZYSTA
- Okulary Arctica S-261 FP FOTOCHROMOWE
- Okulary Arctica S-325 FP FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Arctica G-118 A - Gogle Narciarskie z niebieskimi szybami
- Okulary Arctica S-163 G
- Okulary Arctica S-296
- Okulary Arctica S-157 F FOTOCHROMOWE
- ZESTAW Gogle Arctica G-109 + szyba przezroczysta
- Okulary Arctica S-315 F Fotochromatyczne 1-3
- Okulary Arctica S-311 B
- Arctica G-109 - Gogle Narciarskie z wymienną szybą
- Okulary Arctica S-69 FP FOTOCHROMOWE
- Okulary Arctica S-218 A
- Okulary Arctica S-256 A
- Okulary Arctica S-1009

Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Potwierdzam zakup" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.