

- Arctica G-104 C - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- KOMPLET Gogle Arctica G-105 FP + szyba żółta
- Arctica G-104 - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- Arctica G-102 C - Gogle Narciarskie - Przezroczyste
- Arctica G-104 B - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG)
- Wymienna Szyba Do Gogli Narciarskich ARCTICA G-109 PRZEZROCZYSTA
- Okulary Arctica S-261 FP FOTOCHROMOWE
- Okulary Arctica S-325 FP FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Arctica G-118 A - Gogle Narciarskie z niebieskimi szybami
- Okulary Arctica S-163 G
- Okulary Arctica S-296
- Okulary Arctica S-157 F FOTOCHROMOWE
- ZESTAW Gogle Arctica G-109 + szyba przezroczysta
- Okulary Arctica S-315 F Fotochromatyczne 1-3
- Okulary Arctica S-311 B
- Arctica G-109 - Gogle Narciarskie z wymienną szybą
- Okulary Arctica S-69 FP FOTOCHROMOWE
- Okulary Arctica S-218 A
- Okulary Arctica S-256 A
- Okulary Arctica S-1009

Reklamacja
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@arcticawarszawa.pl lub drogą pocztową na adres ul. Chorągwi Pancernej 30/1, 02-951 Warszawa.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Chorągwi Pancernej 30/1, 02-951 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.