- Okulary Arctica S-148 FP FOTOCHROMOWE 1-3 z Polaryzacją i RAMKĄ / WKŁADKĄ KOREKCYJNĄ
- Okulary Arctica S-346 FR rowerowe z fotochromem revo 0-3 i wentylacją
- Okulary Arctica S-157 F - aviatory FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Okulary Arctica S-177 FP FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Okulary Arctica S-331 FP Fotochromatyczne 1-3 z Polaryzacją
- Okulary Arctica S-337 FP FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Okulary Arctica S-140 FP FOTOCHROMOWE POLARYZACYJNE
- Okulary Arctica S-313 FP Na Okulary Korekcyjne OTG - z fotochromem 1-3 i polaryzacją
- Okulary Arctica S-198 z ramką korekcyjną i wymiennymi soczewkami
- Okulary Arctica S-322
- Okulary Arctica S-314 A
- Okulary Arctica S-230 D - aviatory z żółtą lustrzanką
- ZESTAW Okulary Arctica S-346 FR Fotochromowe 0-3 + ramka korekcyjna
- Gogle Narciarskie Arctica G-105 FP FOTOCHROMOWE Z POLARYZACJĄ
- Okulary Arctica S-343 B
- Arctica G-104 C - Gogle Narciarskie NA OKULARY (OTG) - przezroczyste
- Okulary Arctica S-140
- Okulary Arctica S-345
- Okulary Arctica S-140 M
- Okulary Arctica S-148 POLARYZACYJNE Z RAMKĄ / WKŁADKĄ KOREKCYJNĄ
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Kiedy mogę reklamować zakupiony produkt?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@arcticawarszawa.pl lub telefonicznie: 606 877 301
- Dostępny – produkt dostępny od ręki
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@arcticawarszawa.pl
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska DPD,
- inpost paczkomaty,
- odbiór osobisty (w dniach od 08 września 2020 do 27 września 2020 r. z powodu urlopu odbiór osobisty nie będzie możliwy)
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
- gotówka (w dniach od 08 września 2020 do 27 września 2020 r. z powodu urlopu odbiór osobisty nie będzie możliwy)
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Chorągwi Pancernej 30/1 02-951 Warszawa - Wilanów. O szczegółach dotyczących odbioru dowiesz się w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
UWAGA! (w dniach od 08 września 2020 r. do 27 września 2020 r. z powodu urlopu odbiór osobisty nie będzie możliwy)
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:
606 877 301
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 606 877 301
Gdzie jest moja przesyłka?
W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Kiedy mogę reklamować zakupiony produkt?
Produkt możesz reklamować wtedy gdy sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie:
606 877 301 lub mailowo: sklep@arcticawarszawa.pl
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.